سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
Sweet Talk
این وبلاگ برای کسانی ساخته شه است که دوست دارند جواب سوالات خصوصی خود را در هر موردی بدست بیاورد..
شنبه 90 آبان 14 :: 4:43 عصر ::  نویسنده : Mehrdad TM       

سرد کننده ی جنسی (15)مردهایی که اشتغال ذهنی وسواس گونه و بیش از حدی به بدن خود دارند


خانم های عزیز: می دانید کدام گروه از مردها را می گویم. مردهایی که بلانقطاع توی آیینه خودشان را نگاه می کنند، از این سو به آن سو می چرخند تا موها، عضلات، باسن و... خود را خوب از همه سو ببینند. هنگامی که مثلاً می خواهید با هم بیرون بروید بیشتر از آن که به قیافه و آرایش شما نگاه کند، نگران سر و وضع یا قیافه ی خودش است. مرتباً ورزش می کند، وزنه می زند، به سالن بدنسازی می رود، از لوازم ورزشی ماشینی و انواع دستگاه های بدن سازی در خانه نیز استفاده می کند، نوشیدنی های ورزشی پروتئین دار سر می کشد، و بیش از حد مراقب غذای خودش است. بدتر از همه این که فکر می کنید همه ی این کارها را برای چه کسی انجام می دهد؟ شما؟ متأسفم که نومیدتان می کنم. او همه ی این کارها و توجهات را برای خودش می کند             !

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

 
مردان عزیز:ممکن است تعجب کنید که چرا مردهایی که بیش از حد مراقب بدن خودشان هستند، نه تنها برای زن ها تحریک کننده نیستند، بلکه سرد کننده هم هستند.چیزی دراین کار وجود دارد که احساس چندش آوری به آنها می دهد. شاید آن خودخواهی، خودپسندی یا لذت جویی ای باشد که در آن هست. شاید دلیلش این باشد که کنار بازوهای کلفت و عضلانی شما تنها به صورت ضمایم و لوازم فرعی دیده می شوند و به حساب می آیند

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

 
به عنوان نمونه مردی بود که بیشتر به فکر بدن خودش بود تا بدن و زیبایی نامزدش. به لحاظ فنی و از دید قهرمانان پرورش و زیبایی اندام، بدن و عضلاتی بسیار ورزیده و خوش تراش داشت. او چنان با استفاده از وزنه های مختلف عضلات خود را پرورش داده بود که همچون مانکن های مرد شده بود.موضوع عجیب و غریب نیز آن بود که نامزدش پس از مدتی تمام جاذبه ی خود را نسبت به او از دست داده بود. اشتغال ذهنی وسواس گونه ای که او به خودش و بدنش داشت، موجب شده بود آن زن، بدن او را حتی به لحاظ فنی و ورزشی نیز تحسین نکند.
بعدها او با مردی ازدواج کرد که درست نقطه ی مقابل مرد قبلی بود که در اینجا او را «سلطان یا قهرمان زیبایی اندام» خواهیم نامید. این مرد اهمیت زیادی به ظاهر خود نمی داد. گرچه به فکر سلامتی خودش نیز بود، اما هویت خود را از ناحیه ی وضعیت و ظاهر فیزیکی و جسمانی خود تعریف نمی کرد. نامزد قبلی او از این که نامزدش آن مرد را به مراتب زیباتر و جذاب تر از او می دید شوکه شده بود.
اما حقیقت آن بود که بدن مورد پرستش آن مرد و اشتغال ذهنی وسواس گونه ای که بدان داشت برخلاف آن قهرمان، بدن همسرش بود. نه بدن خودش!

سرد کننده ی جنسی (16)مردهای که دوست ندارند به همسر خود معاشقه ی... بدهند


اخیراً یکی از دوستانم تعریف کرد که چه چیزی در رابطه با زندگی جنسی و شوهرش او را رنج می داد. گفت: «از اینکه شوهرم معاشقه ی ... به من نمی دهد، عصبانی هستم. او همیشه از آن طفره می رود، اما انتظار دارد هر کاری که خودش دوست دارد برایش انجام دهم. از خودم می پرسم: "چنانچه آنقدر مرا دوست ندارد که مرا به طریق دهانی ارضا کند چرا باید اجازه دهم او هر کاری که دلش می خواهد انجام دهد؟"
مردان عزیز:سعی می کنم تا آنجا که امکان دارد رک، صریح و پوست کنده صحبت کنم: برای یک زن هیچ چیز صمیمانه تر، ارضا کننده تر و لذت بخش تر از این نیست که شوهرش به لحاظ ... نیز پذیرای بدن مؤنث و زنانه ی او باشد.چرا که این بخش آسیب پذیرترین، ظریف ترین و لطیف ترین بخش از بدن زن هاست.

سردکننده ی جنسی (17)مردهایی که با دیگران خوش رفتار نیستند


شوهرم همیشه به راننده های ماشین های دیگر بد و بیراه می گوید، سر آنها داد می کشد و از نحوه ی رانندگی همه ایراد می گیرد.
همیشه از پیشخدمت های توی رستوران ها، متصدی پارکینگ های عمومی، کارمندان بانک یا هر کس دیگری که کارها را طبق میل او انجام ندهد، عصبانی می شود.
شوهرم مدام درباره دیگران به بدی قضاوت می کند و از همه چیز آن ها ایراد می گیرد و سرزنش شان می کند. از قیافه ی آن ها، تصمیم های احمقانه ای که گرفته اند یا چیزهای مضحکی که بر زبان آورده اند گرفته تا...

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

 
فکر می کنم این مرد را همگی می شناسید: او عصبانی است. از دنیا، زمین و زمان شکایت دارد. همیشه حالش گرفته است. به دیگران احترام نمی گذارد. بودن با او به راستی چه لذتی دارد؟!
مهم است بدانید زن ها مردهای عصبانی و خشمگین را دوست ندارند. مردهای عصبانی، زن ها را می ترسانند، چگونه می توانید کسی را که از او می ترسید دوست داشته باشید؟ این قبیل مردها به زن ها احساس امنیت نمی دهند. و هنگامی که زن احساس ناامنی داشته باشد به لحاظ جنسی نیز تحریک نمی شود.چگونه می توانید انتظار داشته باشید زنی با شوهرش که همین چند ساعت پیش سر پیشخدمت زنی که در یک رستوران کار می کرد داد کشید و به او توهین کرد، به بستر برود و تحریک هم بشود؟ 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

مردی که مهارت های ارتباطی او به داد زدن، ناسزا گفتن، توهین کردن و نیش و کنایه و طعنه خلاصه می شود، چطور می تواند برای زن ها به لحاظ جنسی جذاب و خواستنی باشد؟ اینکه کسی نتواند خشم خود را کنترل کند و آن را اینجا و آنجا بر سر هرکسی که در مسیرش قرار می گیرد خالی می کند، بسیار زمخت، نخراشیده و نتراشیده است. مردان عزیز: آیا فکر می کنید این کارها نشانه ی قدرت هستند!اینطور نیست. این کارها همگی سرد کننده هستند و ازجذابیت شما می کاهند.

سردکننده ی جنسی (18)مردهایی که زن ها را دوست ندارند و به آنها عشق نمی ورزند


مردان عزیز: نهایتاً بزرگ ترین سرد کننده ی جنسی برای یک زن آن است که شوهرش او را دوست نداشته باشد. هنگامی که مردها به لحاظ روحی و احساسی بسته و خاموش می شوند، مواضع و دیوارهایی ارتباطی در میان زنها و خودشان برمی افرازند، نیازهای شان را نادیده می گیرند، آنها را پس می زنند و از خود می رانند، راه قلب زنها را به روی خودشان می بندند. و همان گونه که دیدیم هنگامی که دل و جان زنی به روی شوهرش بسته شود بدن او نیز طبعاً به روی او بسته و خاموش خواهد شد.
می توانید تمام روش ها و راه کارهای مدرن موجود برای عشق ورزی را بیاموزید، می توانید بهترین و تکنیکی ترین معشوق روی زمین بشوید، اما چنانچه زن ها احساس کنند که آنها را دوست ندارید هرگز نمی خواهند حتی به آنها دست بزنید. چنانچه احساس نکنند که ایشان را به دل و جان خود راه داده اید، هرگز شما را به بدن خود راه نخواهند داد.




موضوع مطلب :



مدیر وبلاگ

لیست بایگانی مطالب
دوستان
تی شرت محرم
موسیقی
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 8
کل بازدیدها: 279988