سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
Sweet Talk
این وبلاگ برای کسانی ساخته شه است که دوست دارند جواب سوالات خصوصی خود را در هر موردی بدست بیاورد..
شنبه 90 آبان 14 :: 4:27 عصر ::  نویسنده : Mehrdad TM       

سوال 31

?حداقل اندازه ی الت برای نزدیکی باید چقدر باشد؟ایا برای همسر اندازه مهم است؟(یاسر)

پاسخ

اندازه ای که در آلت مرد بیشترین اهمیت را دارد معمولا قطر آلت است نه طول آن چرا که معمولا حد متوسط طول آلت بین 10 تا 20 سانتیمتر در حالت نعوض(بلند شدگی) می باشد که این اندازه برای رضایت زن از رابطه کافی است و حتی اگر آلت بلند تر از طول واژن زن باشد ممکن است موجبات درد او را فراهم آورد، اما آنچه در رضایتمندی زنان اهمیت به سزایی دارد قطر مناسب آلت مرد می باشد چرا که بیشترین لذت در رابطه ی جنسی ناشی از اصطکاک بالای آلت با دیواری واژن است، اما این نکته را نباید فراموش کرد که طول مناسب آلت برای رابطه با هر زن متفاوت بوده و بستگی به طول واژن او دارد، اما طول (عمق) متوسط واژن زنان نیز بین 10 تا 20 سانتیمتر است. و معمولا بلندی و کوتاهی آلت مرد سالم در کم کردن لذت زن تاثیر چندانی نخواهد داشت و تنها سود داشتن آلتی با طول مناسب واژن همسر رسیدن آلت در هنگام نزدیکی به نقطه ی جی در انتهای واژن زن می باشد که می توان این مسئله را یکی از بالاترین لذت های رابطه ی زناشویی برای زنان دانست.

?ابتدای صفحه

سوال 32

?آیا نگاه زن به آلت مرد ومالیدن الت ازنظر شرعی حرام است؟(علیرضا)

پاسخ

خیر ، جائز است.

?ابتدای صفحه

سوال 33

?آیا مالیدن پستان باعث بزرگی پستان زن می شود؟(علیرضا)

پاسخ

بله چرا که بافت درونی پستان از چربی تشکیل شده و مالش آن در دمای بالا باعث روان شدن چربی ها شده و پستان را نرم تر خواهد کرد در نتیجه به مرور زمان پستان بزرگ تر خواهد شد.

?ابتدای صفحه

سوال 34

?اگر زن به اوج لذت جنسی برسد وبدنش سست شود ولی آبی از او خارج نشود بایدغسل جنابت کند؟(زهرا)

پاسخ

همانطور که در سوالات قبل گفته شد طبق نظر آیت الله بهجت (ره) جنابت در زن یا مرد تنها از دو راه حاصل می شود 1- جماع 2- خروج منی ، بنابر این در صورت محقق شدن سوال فوق غسل جنابت واجب نمی شود.

?ابتدای صفحه

سوال 35

?اگه یه پسر دیر آبش بیاد یعنی حدودا تو نیم یا یک ساعت مشکلش چیه، با توجه به اینکه من و نامزدم هنوز عروسی نکرده ایم نامزدم این مشکل را دارد؟آیا اگه خود ارضایی کرده باشه دیر انزال میشه؟(نفس)

پاسخ

معمولا مشکلی در دیر انزالی مردان وجود ندارد و این مسئله ممکن است به علت عدم دخول و جماع باشد چرا که مرد لذتی که باید ببرد نمی برد و درنتیجه دیر ارضاء می شود، و خود ارضائی نیز انسان را دوچار زودانزالی میکند نه دیر انزالی.

?ابتدای صفحه

سوال 36

?چه ساعات یا چه روز هایی برای نزدیکی بهتر است؟ اگر هرشب با همسر خود نزدیکی کنیم اشکالی دارد؟(مهدی)

پاسخ

از نظر اوقات جماع و نزدیکی در کتاب شریف الوسیله نوشته ی ابن حمزه طوسی و سایر کتب احکام در این باره چنین گفته شده است: جماع و نزدیکی در بعضی اوقات مکروه و در بعضی اوقات مستحب است. و در هیچ روز یا زمانی غیر از حیض نزدیکی حرام نیست.

الف. مکروهات (14 مورد):

1. شب اول ماه قمری بجز ماه رمضان 2. شب نیمه ی ماه قمری 3. شب ماه گرفتگی 4. روز خورشید گرفتگی 5. شبی که روزش از سفر امدی 6. شبی که فردایش قصد سفر داری 7. اوائل شب 8. بین اذان صبح و طلوع آفتاب 9. بین غروب آفتاب و تاریکی کامل 10. از ظهر تا شب عید قربان 11. شب نیمه ی شعبان 12. بین اذان و اقامه 13. در هنگام زلزله 14. در هنگام وزیدن باد سیاه یا زرد.

ب. مستحبات (4 مورد):

1. شب اول ماه رمضان 2.آخر شب روزهای دو شنبه ، سه شنبه ، پنج شنبه و جمعه 3. روز پنج شنبه بعد از ظهر 4. روز جمعه بعد از عصر.

همچنین در خصوص مکان ها و حالات جماع احکامی وارد شده که در پاسخ این سوال نمیگنجد. اما این نکته را نباید فراموش کرد که در احکام دینی تقلید لازم است و مستحبات و مکروهات را نیز باید از مرجع تقلید پرسید.

?ابتدای صفحه

سوال 37

?من در حدود 3ماه است که عقد کردم و تا به حال با همسرم نزدیکی کامل نداشتم و نمی خواهم تا قبل از عروسی داشته باشم ، چگونه می توانم همسر خود را در این مدت راضی نگه دارم و آیا تا زمانی که دخول صورت نگیرد امکان بارداری هست یا خیر ؟(اطلس)

پاسخ

راه های زیادی برای راضی نگاه داشتن یک مرد بدون دخول وجود دارد که بهترین حالت جمع تمام مواردی است که در ادامه ذکر می شودو از آن جمله:

1. برخورد لطیف و ظریف و اعتماد بخش چرا که اگر مرد حس کند دست و پای او بسته شده است از رابطه ی خود بسیار ضعیف لذت خواهد برد پس باید طوری برخورد شود که مرد احساس اسارت نکند و بهترین راه توضیح منطقی شرایط موجود و دلایل خود برای جلوگیری از دخول است و همچنین به او اطمینان دهید که شما نیز به اینکار تمایل دارید اما به خاطر دلایلی که دارید مخالف هستید و یا نمیتوانید اجازه دهید.

2. ارضا کردن مرد به وسیله ی دست یا دهان و یا با قرار دادن آلت او در لای پاها. و بهتر است از خود او در این مورد کمک گرفته و سوال کنید چگونه بیشترین لذت را می برد و راهنمایی بخواهید.

3. آرایش کردن و آراستگی ظاهری و نظافت و استعمال عطر های خوش بو و شهوت آور و بهتر از در این مورد از خود مرد راهنمایی بخواهید.

?ابتدای صفحه

سوال 38

?برای باردار شدن زن خارج شدن و تخلیه منی مرد در واژن زن کافیست یا منی زن نیز باید تخلیه شود؟(حسن)

پاسخ

در حقیقت تخلیه شدن منی مرد در داخل واژن زن برای بار دار شدن زن کافی است به شرطی که اسپرم مرد آنقدر قوی و زیاد باشد تا به تخمک رسیده و لقاح صورت گیرد اما ترشح منی زن در واژن، باعث ایجاد محیطی مناسب برای زنده ماندن بهتر و بیشتر شدن سرعت حرکت اسپرم ها در واژن و رحم می شود و برای باردار شدن زن بهتر است.

?ابتدای صفحه

سوال 39

?بهترین روش جلوگیری ازبارداری برای زوج های جوان که تازه ازدواج کرده اند چه روشی است قرص یا کاندوم؟ آیا کاندوم به تنهایی روش قابل اعتمادی است؟ در صورت مصرف قرص ایا امکان دارد برمیزان باروری تاثیر منفی گذارد؟ ایا باید قرص و کاندوم را با هم استفاده کنیم؟(اهو)

پاسخ

بهترین روش جلوگیری از بارداری برای زوج های جوانی که تازه ازدواج کرده اند و فعلا قصد بچه دار شدن را ندارند استفاده نوبتی از کاندوم و قرص می باشد به طوری که پس از استفاده ی حدود شش ماه از کاندوم سپس یک دوره از قرص استفاده کنند و بعد از یک دوره استفاده از قرص دوباره به مدت حدود شش ماه از کاندوم استفاده کنند. و علت این روش این است که تخمدان های زن پس از مدتی استفاده از کاندوم تنبل شده و ممکن است در تخمک گذاری کوتاهی کنند و علت آن این است که تخمک رها شده پس از تحریک و یا احیانا ارضا شدن زن آماده ی لقاح می شود اما به علت عدم وجود اسپرم لقاحی صورت نگرفته و تخمک ظرف سه روز میمیرد، اما در استفاده از قرص اگر به طور مداوم صورت گیرد تخمدان ها به مرور در تخمک گذاری ضعیف شده و نوعی به اصطلاح فراموشی به آنها دست می دهد به طوری که ممکن است پس از مدتی به طور کلی تخمک گذاری را رها کرده و در اصطلاح فراموش کنند.

?ابتدای صفحه

سوال 40

?آیا نزدیکی از پشت باعث بارداری می شود؟(ح)

پاسخ

خیر ، بارداری تنها از طریق رسیدن منی مرد به واژن زن امکان پذیر است.

?ابتدای صفحه

سوال 41

? آیاملاعبه در مقابل آینه اشکال دارد؟(سارا)

پاسخ

خیر ، اشکالی ندارد.

?ابتدای صفحه

سوال 42

? آیا ملاعبه در زمانی که زن عادت ماهانه است اشکال دارد؟تا چه حد؟(سارا)

پاسخ

خیر ، اشکالی ندارد. برخی از مراجع ملاعبه از ناف تا زانوی زن را در این هنگام در حالت عادی و بدون اضطرار مکروه می دانند ولی در برخی موارد خوب است (مانند مواقع نیاز و شهوت شدید زن که با ملاعبه تخفیف پیدا می کند) و در برخی موارد امکان واجب شدن را نیز دارد ( مانند مواردی که اگر با زن ملاعبه نشود خوف افتادن زن به گناه باشد) و در غیر ناف تا زانو ی زن اشکالی مطرح نیست و همچنین ملاعبه ی زن با مرد نیز در این هنگام اشکالی ندارد.

?ابتدای صفحه

سوال 43

? آیا مکیدن زیاد سینه همسر اشکال دارد؟(سارا)

پاسخ

خیر ، اگر برای زن ضرری ندارد و به بدن او آسیبی نمی رساند، اشکالی ندارد.

?ابتدای صفحه

سوال 44

?آیا بعد از هربار عشق بازی انزال صورت میگیرد؟(الهه)

پاسخ

خیر ، لزوما همیشه انزال صورت نمی گیرد و این بستگی به نحوه و مدت ملاعبه دارد.

?ابتدای صفحه

سوال 45

?.دخول تا چه حد باعث پارگی پرده بکارت میشود؟در هنگام ملاعبه آیااحتمال پارگی وجود دارد؟(س)

پاسخ

 دخول معمولا اگر به اندازه ی دو بند انگشت کوچک دست باشد معمولا موجب پارگی بکارت می شود. و در هنگام ملاعبه اگر هم چنین احتمالی وجود داشته باشد (که بعید است) آن احتمال بسیار ضعیف است.




موضوع مطلب :



مدیر وبلاگ

لیست بایگانی مطالب
دوستان
تی شرت محرم
موسیقی
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 10
کل بازدیدها: 280006