سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
Sweet Talk
این وبلاگ برای کسانی ساخته شه است که دوست دارند جواب سوالات خصوصی خود را در هر موردی بدست بیاورد..
شنبه 90 آبان 14 :: 4:36 عصر ::  نویسنده : Mehrdad TM       


تحریک کننده ی جنسی (1)مردهایی که به آرامی و با ملایمت عشق ورزی می کنند
این گونه مردها حتی هنگامی که حسابی آماده شده اند، اما همچنان به آرامی و با صرف وقت به همسرشان نزدیک می شوند. به طوری که زن به زودی تشنه ی نوازش صمیمی تر و جدی تر می شود. اما شوهرش همچنان امتناع می کند تا به وی اجازه دهد میل و گرایش جنسی زن به اوج خود برسد.


موارد فوق توصیف احساسات زنی است که شوهرش به آرامی و با صرف زمان و دقت کافی با او عشق ورزی می کند. این کار موجب می شود زن، شوهرش را بیشتر بخواهد و مایل باشد که خود را تمام و کمال در اختیار او قرار دهد. هنگامی که شما مردها اجازه می دهید بدن زن به آرامی آتش بگیرد و بسوزد، شعله ها داغ تر و طولانی خواهند بود و شور و حرارت و لذت تولید شده به مراتب عمیق تر و قوی تر.
مردهای باهوش هرگز در بستر عجله به خرج نمی دهند و به آرامی پیش می روند. آنها می دانند چنانچه زمان و فضای کافی در اختیار زنها قرار دهند دیگر مجبور نخواهند بود آنها را وادار به این کار کنند. به طوری که زنها نیز آن ها را به همان اندازه خواستار خواهند بود. و طلب خواهند کرد. مردهایی که این راز را درباره ی زن ها خوب درک می کنند و صبور، ملایم و مهربان هستند، از چنان جذابیتی برای همسر خود برخوردار خواهند شد و چنان خود را در اختیار او قرار خواهند داد که نظیر آن را هرگز قبلاً تجربه نکرده اند.

تحریک کننده ی جنسی (2)مرد هایی که در بستر نیز با همسرشان صحبت می کنند
برای زن، احساس نزدیکی با همسرش احساس فوق العاده است. هنگامی که زن، در بستر با شوهرش تنها می شود و مرد به او نزدیک می شود و او را در آغوش می گیرد، زن می تواند احساس آرامش و اطمینان کند و رضایت داشته باشد. سپس هنگامی که مرد شروع به صحبت کرد می کند و در گوش او نجوا می کند که چقدرزیباست و اینکه چقدر دلش برای بدن او تنگ شده است، خوشایندترین احساسات را در همسر خود زنده می کند. هنگامی که مرد به همسر خود می گوید که در نظر دارد به او نزدیک شود ناگهان زن دیگر تاب نیاورده تحمل خود را از دست می دهد. دیگر برای زن کافی نیست که تنها کنار شوهرش باشد. به طوری که می خواهد با او عشق ورزی کند. کلمات می توانند آتش تمایل و تمنای زن را شعله ور کنند.


مردان عزیز: آیا می دانید زن ها تا چه حد به کلمات شما نیاز دارند. مردها بیشتر توسط محرک های بینایی (دیداری) و فیزیکی (لامسه ای) تحریک می شوند.اما زن ها بیشتر توسط افکار و احساسات تحریک می شوند. کلمات کلید روشن کردن احساسات زن هستند. کلمات می توانند زن ها را به خوبی تحریک کنند. کلمات شور و حرارت و عشق شما را به مغز زنها مخابره می کنند و تمامی قفل هایی را که بر سر راه وجود دارند می گشایند.به طوری که طولی نمی کشد تمام و کمال به روی شما باز و گشاده خواهند بود.
کلمات را بادهایی در نظر بگیرید که در سطح اقیانوس احساس، نیاز و خواسته، امواجی بس خروشان را تولید می کنند. آب همیشه در دریا وجود دارد، اما این باد است که آن را به حرکت درمی آورد و جا به جا می کند. این باد است که آب را از راکد بودن و ایستایی در می آورد و تا قله ی امواج بالا می برد. نیاز و گرایش زنها به مردان نیز همیشه در آنها وجود دارد، اما این صدای شما، کلمات و گفتار شماست که آن را به غلیان و
حرکت در می آورد و به شکل انرژی و تمایلات جنسی آزاد می سازد.


مردان عزیز:سعی کنید همواره پیش، در حین و پس از عشق ورزی با همسرتان حرف بزنید و صحبت کنید. احساسات خود را با او در میان بگذارید. بگویید که درباره ی زیبابی و قیافه ی او چه فکر می کنید و چه نظری دارید. بگویید که عشق ورزی با او را چقدر دوست دارید. با کلمات با او عشق ورزی کنید. هنگامی که از عشق و محبت با همسرتان صحبت می کنید. او نیز احساس امنیت، محبوبیت و ارزشمند بودن خواهد کرد و خود را تمام و کمال در اختیار شما قرار خواهد داد.


تحریک کننده ی جنسی (3)مردهایی که در بوسیدن مهارت دارند
هر بوسه را هدیه، مُهر یا نشانی از عشق و محبت در نظر بگیرید که برای همسر خود می فرستید.این بوسه های سبک، آرام، ملایم و بدور از هر گونه عجله و شتاب زدگی تأثیراعجاز گونه بر روی زن ها بر جای می گذارند. زن ها عشق نهفته و مستتر در این بوسه ها را به خوبی درک و احساس می کنند. زن ها به خوبی می دانند که این بوسه ها برای آماده کردن آن ها به آنها داده نمی شوند، بلکه به خودی خود حاوی عشق و محبت هستند.


تحریک کننده جنسی (4)مردهایی که با چشمان خود به همسرشان نشان می دهند او را دوست دارند و به او عشق می ورزند
هیچ چیز نیرومندتر و تأثیرگذارتر از این نیست که مردی که دوستش دارید به چشم های شما چشم بدوزد. گویی که جریانات انرژی عشق مستقیماً از چشمان او به قلب زن سرازیر می شوند. سپس از آنجا به دیگر قسمت های بدن او سرایت می کنند.درست مانند گدازه های مذاب که از دهانه ی خروجی آتشفشان فوران کرده تمامی سرزمین های مجاور را فرا می گیرند. تنها یک نگاه این قدرت را دارد که از هر ناز و نوازش ماهرانه ی دیگری زن را به مراتبت بیشتر تحریک کنند.نگاه قادر است که زن را از شدت حرارت ذوب کند.


سعی کنید در حین عشق ورزی با همسرتان به او نگاه کنید. به چشمانش خیره شوید. بگذارید او نیاز را از چشمان شما بخواند. مردی که می داند چگونه با نگاه عاشقانه ی خود به همسر خود احساس محبوبیت بدهد، گویی تمامی هدایای این عالم رابه او ارزانی داشته است. نگاه حتی قادر است فراتراز هرگونه واژه یا کلمه ای عشق، تعهد، از خودگذشتگی و ایثار مرد را به همسرش بفهماند و منتقل کند.


تحریک کننده جنسی (5)مردهایی که لباس های همسرشان را به آرامی درمی آورند.
همواره وقت کافی را برای درآوردن لباس های زن در نظر بگیرید
رعایت این نکته ی ساده به لحاظ روانی و روحی نقش بسزایی را در آمادگی جنسی زن ایفا می کند.
بسیاری از زوج ها بیشتر مرتکب این اشتباه می شوند که پیش از عشق ورزی خود را کاملاً لخت و برهنه می کنند به طوری که وقتی به بستر می روند عملاً هیچ چیزی بر تن ندارند و بدین وسیله خود را از تجربه ی این نوع احساس جنسی محروم می سازند.


 مردان عزیز: زن ها عاشق آن هستند که لباس های شان به تدریج و طی مراحلی از تن آن ها درآورده شود. این امر برای آن ها بسیار فریبا و دلچسب است. هنگامی که لباس های همسرخود را دانه دانه و به آرامی یکی پس از دیگری در می آورید، زن این وقت و زمان را در اختیار دارد که به تدریج به آن بخش از وجود خود که در پی لذت جویی است اجازه ی ظهور و ابراز وجود بدهد.


تحریک کنننده جنسی (6)مردهایی که در تحریک همسرشان بوسیله ی لمس کردن مهارت دارند
زن ها اساساً نوازش های سبک و تحریک کننده را ترجیح می دهند. آن ها دوست ندارند یک راست به سراغ عمل جنسی بروید. ترجیح می دهند ابتدا دور و بر آن را نوازش و تحریک کنید و گهگاهی فقط به آن نزدیک شوید یا موقتی از روی آن عبور کنید اما هیچ وقت در ابتدا مستقیماً به آن دست نزنید.چرا؟ زیرا این همان چیزی است که زن ها را آماده می کند و به آن ها لذت می دهد.
زن ها دوست دارند با لمس شدن و ناز و نوازش غیر مستقیم آماده شوند. در واقع، تحریک مستقیم، بخصوص در ابتدا و شروع عشق ورزی هرگز به اندازه ی تحریک غیر مستقیم مؤثر واقع نمی شود.


تحریک کننده ی جنسی (7)مردهایی که موهای همسرشان را نوازش می کنند
این دستورالعملی بسیار ساده اما مؤثر و نیرومند است: همیشه هنگامی که به همسرتان نزدیک می شوید . می خواهید او را نوازش کنید یا با او عشق ورزی کنید به موهای او نیز دست بزنید. زن ها عاشق آن هستند که به موهای شان دست بزنید و با آن ها بازی کنید. متأسفانه بسیاری از مردها از این نکته ی مهم غافل هستند یا نسبت به آن آگاهی ندارند. چرا که به طور معمول موهای شما مردها بسیار کوتاه است.اما این عمل برای زن ها عملی بسیار خاص، تحریک کننده و جنون آور است.


برخی از زن ها دوست دارند موهای شان به آرامی و با ملایمت شانه یا برس زده شود. زن ها این کار را نوعی از پیش نوازش به حساب می آورند. برخی از زن ها هنگامی که موهایشان را برای شان می شویید بسیارتحریک می شوند. بسیاری از زن ها می گویند که دوست دارند شوهرشان پس از عمل جنسی،انگشتان خود را لابه لای موهای آن ها ببرد و همچنان با موهای شان بازی کند. مردان عزیز: سعی کنید این قبیل اولویت ها وترجیحات خاص و شخصی همسرتان را خودتان کشف کنید. اما می توانید در این زمینه به من اعتماد کنید: موهای زن ها بخشی جنسی و آماده کننده از بدن آن ها را تشکیل می دهد که فکر نمی کنم دوست داشته باشید از آن غافل بمانید.


تحریک کننده ی جنسی (8)مردهای که از معاشقه ی دهانی با همسرشان لذت می برند
مردان عزیز:در این باره قبلاً نیز صحبت کردیم، اما در اینجا مجدداً یادآور می شوم که مردهایی که دوست ندارند به همسرشان معاشقه ی ... بدهند. برای زن ها یک سرد کننده به حساب می آیند. به طرزی طبیعی هنگامی که مردی از معاشقه ی ... با همسرش لذت می بردـ و این کار برایش ناراحت کننده نیست و به آهستگی از آن فرار نمی کندـ برای همسرش تحریک کننده ای بسیار قوی به حساب می آید، به طوری که همسرش برای عشق ورزی با او ثانیه شماری خواهد کرد.


تحریک کننده ی جنسی (9)مردهایی که عشق خود را در بیرون از اتاق خواب نیز به همسرشان نشان می دهند و او را به احساس و باور محبوبیت وادار می کنند
هیچ چیز زیباتر و تحریک کننده تر از این نیست که مردی که دوستش دارید در بستر به شما بگوید: دوستت دارم. این کلمات دل زن ها را آب می کند. این کلمات بخش های خاصی از بدن زن ها را قلقلک می دهد که بسیار برای شان لذت بخش است. این کلمات جادویی قفل هایی از وجود همسرتان را بر روی شما می گشاید تا هرچه زودتر وارد شوید.
به مراتب پیش از آن که عملاً با همسرتان شروع به عشق ورزی کنید این کلمات را به او بگویید. این کلمات به تدریج در وجود او رسوخ می کنند. و او را برای رفتن به بستر با شما آماده می سازند. سپس هنگامی که به بستر رفتید نیز مجدداً به او بگویید که چقدر دوستش دارید. این کلمات عشق و شهوت او را شعله ور ساخته، او را وادار می سازند تا شریک جنسی واقعی در بستر باشد.


تحریک کننده ی جنسی (10)مردهایی که می دانند چگونه بدن زنانه و مؤنث همسرشان را ارضا کنند
چنانچه مردی که به بدن زن ها آشنا نیست سرد کننده باشد، بنابراین مردی که در عشق بازی با زن مهارت دارد مسلماً یک تحریک کننده ی قوی به حساب خواهد آمد.هنگامی که همسرتان مطمئن است که شمامی دانید چگونه او را در بستر ارضا کنید و به او لذت بدهید احساس امنیت خواهد کرد.درست همچون رستورانی که غذایش را یک بار امتحان کرده اید و از آن بسیار راضی هستید و هربار با اطمینان کامل از اینکه مجدداً از غذای خود لذت خواهید برد به آن رستوران پا می گذارید. به طرز مشابهی هنگامی که مطمئن هستید همسرتان در ارضا کردن شما مهارت دارد همیشه منتظرید تا دوباره با او به بستر بروید.




موضوع مطلب :



مدیر وبلاگ

لیست بایگانی مطالب
دوستان
تی شرت محرم
موسیقی
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 3
کل بازدیدها: 279781