سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
Sweet Talk
این وبلاگ برای کسانی ساخته شه است که دوست دارند جواب سوالات خصوصی خود را در هر موردی بدست بیاورد..
یادداشت ثابت - چهارشنبه 93 خرداد 1 :: 11:41 عصر ::  نویسنده : Mehrdad TM       
با سلام و تشکر از مطالب خوبتون
مدت 3 ساله ازدواج کردم و به اتفاق همسرم فعلا تصمیم به بارداری نداشتیم. فقط در زمان تخمک گذاری از کاندوم استفاده میکنیم و روزهای دیگه مقاربت عادی داریم. با مطالعه یکی از پاسخ های شما در مورد "فراموشی تخمدان" در تخمک گذاری، کمی نگران شدم، چون اصلا قرص استفاده نکردم یعنی هیچ کدوم دوست نداشتیم که استفاده کنم. با رعایت اصول بهداشتی توسط خودم و همسرم سیستم زنانه پاکیزه، دوره های ماهیانه مرتب دارم...
آیا ممکنه در آینده برای بچه دار شدن دچار مشکل بشم؟

سپاس فراوان
پاسخ

با سلام. باید به خدمت شما عرض کنم که این دلایل باعث اقیم شدن یا ناباروری شما نمیشه.حتی اگر از قرص استفاده کنید هم این اتفاق نمیافته.پس مطمءن باشید که بچه دار میشید...قرص فقط باعث سردمزاجی شما میشه...باتشکر!



موضوع مطلب :



مدیر وبلاگ

لیست بایگانی مطالب
دوستان
تی شرت محرم
موسیقی
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 5
کل بازدیدها: 279932